poniedziałek, 23 czerwca 2014

Rozdział 4

                                                     "Oczami Harry'ego"
Byłem se chyba nieprzytomny , a jak się ocknąłem to zobaczyłem pustynię. Tak mi się przynajmniej wydawało wtedy , ale teraz już wiem , że to był pokój szpitalny :) Każdy może się pomylić co nie ? Widziałem też takiego sexy lekarza , ale miał już pewnie po osiemdziesiątce , więc nie warto było do niego zalatywać , pewnie za niedługo mu się zdechnie. Staruszek podszedł do mnie i kazał otworzyć mi buzię . Niechętnie , ale to zrobiłem . Chłop kazał mi chwilę poczekać , a zaraz potem przyszedł ze szczoteczkę do zębów i wyczyścił mi nią język . I właśnie wtedy otworzyłem oczy i zobaczyłem , że był to tylko sen HE HE.
Pierwsze co zobaczyłem po przebudzeniu się jakąś babkę która nade mną zawisła i widziałem jej piersi . Normalny chłop w moim wieku skakałby z radości ale nie ja , mnie to zniesmaczyło . O wiele bardziej cieszyłbym się gdyby patrzył na mnie ten piękny chłopczyk ze snu . Gdy przestała wytrzeszczać swoje gałki oczne zapytała :
- Jak masz na imię i co cię boli ?
- Mam na imię Harry i bolą mnie przez panią oczy a tak ogólnie to chyba miałem wypadek więc niech się pani domyśli  - wkurzyłem się
- masz wrzody i obitą pupcie - powiedziała zniesmaczona
- aha  , fajnie - uśmiechnąłem się
- no wiem , zazdro :) Ej ! mam pomysł ! idziemy do mnie do biura się przelizać ?
- OK , może być ciekawie , ale pod jednym warunkiem !
- Hmmm kociaczku ? - zamruczała
- Zmień płeć płetwalu ! - gdy to powiedzialem baba zrobiła się strasznie czerowna i przywaliła mi z plaskacza
- O co ci chodzi niedorobiona lafiryndo ?! - wnerwiłem się i naparawdę chciałem usłyszeć odpowiedź , ale zamist tego kolejny raz mi przywaliła , ale tym razem w klejnociki .
- NO OK ! mogę się z tobą przelizać , ale dam ci w dupę , bo inaczej nie umiem , sorry , ale jestem homo
- aaaa , to wszystko wyjaśnia ! no to chodźmy ! - krzyknęła wesoło , a ja zerwalem się z łóżka i podążyłem za nią tańcząć makarenę .
Gdy weszliśmy do jej gabinetu usiadła seksownie na fotelu i powiedziała :
- tylko staraj się być cicho już raz mnie przyłapali - poinformowała mnie
- no ok , ale szybko bo dłużej nie wytrzymam i sam się sobą zajmę - też ją poinformowałem
- zaczynamy ? - powiedziała ściągając swój kitel

ZACZĘŁO SIĘ ( MOMENT +18 )
Ściągnęła mi koszule a ja jej bluzkę  . MIAŁA NA PRAWDĘ DUŻE !  Zaczęliśmy się całować i równocześnie zaczęliśmy ściągać spodnie ja poradziłem sobie z jej szybko a ona z moimi się męczyła przez co mój przyjaciel sobie stanął . Stwierdziłem , że jej pomogę i szybko ściągnąłem swoje spodnie . Bardzo się ucieszyła więc powiedziała , że będzie ostro  . Pokazując , że się ucieszyłem ściągnąłem jej stanik a ona tak się napaliła ,  że sama ściągnęła sobie majtki z tym było najwięcej  zabawy więc się wkurzyłem , długo nic nie robiłem więc zapytała się czy kontynuujemy  . Odpowiedziałem , że ..... NIE !!!! hahhahahahahahahahahah gdy tylko zobaczyłem jej minę uciekłem . Biegłem prze korytarz pół nagi miny ludzi były bezcenne  dopiero w windzie się ubrałem  UCIEKŁEM ZE SZPITALA AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
(SERIO MYŚLELIŚCIE , ŻE BĘDZIE + 18  XD )  


                                                                  "Oczami Zayn'a "

Jechałem do mojego pulpecika z prędkością najszybszą jaką mogłem czyli 10 km/h . O KUŹWA , tylko gdzie jest szpital ?! A dobra , nie chce mi się do niego jechać , jadę do moich kóz PA PA <3




                        -----------------------------------------------------------------------

SERIO SIĘ NAMĘCZYŁYŚMY , WIĘC MAMY NADZIJĘ , ŻE ROZDIZĄŁ WAM SIĘ PODOBOBAŁ JEJ ! ~ WIKTYNA

3 komentarze:

  1. hahahhahaha ten moment +18 hahaha
    kocham was ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahahahahahahahahha to jest chyba najśmieszniejszy rozdział chociaż nie wiem bo wszystkie są boskie <3 kocham was za tto <3 <3 zapytała się czy kontynuujemy . Odpowiedziałem , że ..... NIE !!!! <3 hahhahahahahaha to było genialne <3

    OdpowiedzUsuń